loading...
دلنوشته های امین کوشورو
امین کوشورو بازدید : 60 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

 

نمیدونم چی بنویسم

 

هر چی فکر میکنم مغزم قفل کرده

فقط به اطراف نگاه میکنم و به مغزم فشار میارم هیچی....

واقعا هیچی تراوش نمیکنه

حوصلم سر رفته بد جور

الان داشتم دلنوشته های یکی از دوستارو میخوندم بد جور تلخه و درد آور

نمیدونم چی باید بگم

من که کم اوردم

راهمو پاک تو این چند دقیقه گم کردم

هر چی سعی میکنم نمیتونم تمرکز کنم

برم یکم حافظ بخونم بلکه درست بشه

....

— Amin.Es —

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سکوت تنهایی شب در برکه ای خاموش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 3,671
  • بازدید کلی : 21,876
  • کدهای اختصاصی

    آوازک

    لینک باکس هوشمند پردیس
    Online User

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ

    قالب وبلاگ | چت روم فارسي
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ

    کد بارش حباب